Monday, January 10, 2011

Sekalung Budi Seikhlas diri.

Sekalung Budi buat insan-insan yang berada di sisi sewaktu terlantar diatas katil hospital selepas kejadian 11.10.10

Nene and Olin- Kalau korang takde after the incident- siapa lagi nak hantar aku g hospital masa tu? =) Terima kasih banyak2.

Yuz- Thank you for always being there for me

Malique Manson - Manusia yang paling banyak tolong. =)

Anie Kamarudin- She is part of me :) Thank you wee wee for the help.

Ayu (kawan Wee wee)- Sorry, tak pasal2 u kena dragged tgk I kat hospital :( Thank you

Shasha Samin- Thank you sebab datang jenguk I

Faryn(Budak kejam suka conteng) - Antara manusia yang terawal jumpa dan menenangkan aku lepas kejadian. Cantik gambar aku lepas kena kelar eh! :)

Sarah Nabila- Dua malam datang dengan dinner..aku appreciate sayangku Cikna!

Aisya Rahman- Sanggup amik EL dan jaga aku sementara nak pergi operation :) Thank u banyak2 pam!

Sabrina Aziz- Mini kepam , teman pergi hisap rokok depan hospital. Thank u for the support. :)

My SAA Team and Partners (Istal,Sarah,Ajlaa,Encik Azizul,Spencer,Iqbal,Coco,Nazita,Muntip,Nisha,Mala,Sharon, Suresh,Nurul Abdul Wahab, Jehan Miskin, Joanna , Darul, Fahmi and all)- Thank you for being supportive and thank you for the concern.

Shiekin- Dari jauh hati menangis. Aku ok lah! Aku sayang kau. =) Kan kat JB da berpeluk sayang?

Namasaya Norli- Terima kasih sebab sanggup datang walaupun kau jauh di Bangi dan terpaksalah Adib serta Kak ngah di"drag"kan sekali utk melawat aku. =)

Shahrol Izwan- Tak terkata sebab sedih tengok aku yang terbaring masa tu. Kite ok la :) Terima kasih sebab datang dua ari jenguk kite :)

Lini & Haris- 1st time jumpa Harris dengan keadaan aku yang tak berapa macam org :) Thank you Lini sebab amik EL ari tu utk jenguk aku :) Sayang kau!

Lis & Wawa - Kita jarang jumpa, tapi aku bahagia bila korang dtg melawat. :)

Rin a.k.a Cik Lana- Thank you sebab datang dan jenguk aku :)

Sham TPG and Intan Mahsuri- Bonding session Sham dengan abah aku buat aku gelak pecah perut dan lupakan sakit dalaman. IM - thank you sebab datang jenguk aku.

Yan Budak Hijau - Walau tak rapat sangat, tapi kelapangan kau utk datang sangat aku hargai

Rara & Hafizan- Thank you sebab datang jenguk aku..:)

Keril- By listening to you everynite before I took the Xanax- its a great gift from Him until I couldnt event meet you and we can't even be friends anymore. Sorry for the hassles. You always be in my heart ;)

Nazrin & Akma- Thank you banyak2.. Chimpmunk tu ada lagi kat uma =)

Nadja & Stuart - Belon tu penyejuk ati =) Thank you

Tina- datang masa aku tido kat hospital- Sorry. Letih :( Thanks for coming.

Sedara mara, sepupu sepapat- Your support are appreciated.

Tuan rumah - Terima kasih kerana memahami :)

Mak ,abah ,Keen ,Ngah ,Kaklong and Todt-May God help you with his love all the time.


Mungkin ramai lagi manusia yang aku terlupa nak ucap terima kasih..
Tapi, sekalung ingatan dan seikhlas penghargaan buat manusia -manusia yang sentiasa mendoakan kesihatan aku tak kiralah melalui telefon/sms/facebook/email etc.=)


Tomorrow- 11th Jan 2011 (3rd monthlysary after the incident)
May God always be with us. =)