Friday, July 22, 2011

Rindu bertandang lagi....

Hari Jumaat yang indah dan aku sedang rindu pada mereka...
Rindu sangat-sangat.
Moga mereka dipermudahkan jalan hidup, diberkati, sihat segalanya, dimurahkan dan diperbanyakkan rezeki dan bahagia sepanjang masa. :)

Mummy a.k.a doktor hati, ustazah, bonda, misi, kawan, musuh dan bermacam-macam lagi.

Abah yang disayangi- walaupun bila jumpa, tak tau nak borak apa!LOL

Mak ayam yang hari2 bercerita walaupun susah nak jumpa. 8 years and counting!

Inspector Nuraini,suratmu pengganti diri. Wee wee -dikau sentiasa dalam hati

CINTA hati saya- Mohd Fardan Idani @Todt

Randy Jackson's long lost cousin is my best friend too ok?- Ajim!

Kawan baik budak Bagan Serai.- Yui!

Sister to sister, tiga duri dihati bonda- Kaklong & Keen

Pammies...My sibs!- Esah,Sabby,Coco, Nene!

Abang aku, Azan yang besar orangnya. Tak sia-sia jadi bodyguard raja! Beranilah usik aku! Cuba tengok!LOL

Kawan "jauh jarak tapi dekat dalam jiwa" -Kaklong & Ikin


P/S: Rasa-rasanya, mereka rindu aku jugak tak? =P

Selamat berhujung minggu!