Friday, March 9, 2012

Starstruck?


Bila bercakap pasal artis, aku selalu meluat.
Artis Malaysia? Itu puncanya.
Memang taklaaahhh nak jadi fan gila-gila. Especially artis-artis baru yang berlakon macam kayu dan menyanyi macam dekat karaoke.
Memang takk!!

Namun begitu, ada sesetengah artis ataupun selebriti yang mampu buat aku starstruck!
Percaya atau tidak...
Rata-rata selebriti yang buat aku starstruck adalah lelaki berumur.
LOL!

*No further comments needed,pleaseeeee ^-^

Starstruck moment aku pada 2012 ni terjadi hari Rabu lalu.
Seperti biasa, RC menjadi destinasi pilihan makan tgh hari..(dah muak sebenarnya -_-)
Sambil berborak dalam telefon dengan seorang rakan, tiba-tiba...
Mata terpaku pada seorang jejaka.
Aku tolak Yui di sebelah. Yui pandang aku dengan mata membulat.

OMGeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Its him!

Salah seorang penyanyi legend dalam arena seni suara.
Sumpah starstruck!
He doesn't look that old.
.....and he is still hot!
;-)

Beliau lepak makan tak jauh dari table kami.
Aku dan Sheemi membuat impersonation beliau sambil gelak bersungguh-sungguh.
Baru aku tau..macam ini lah bila starstruck moment datang.
Excited sungguh!
Kesian Yui kena paksa jadi photographer free of charge...

OMGeeeeeee...It is Jamal Abdillah! =D
Sumpah ..... aku Starstruck! LOL!