Monday, May 25, 2009

Balik Kampung - Johor Bahru

Johor Bahru...
Semenjak dua menjak ni bayangan bandar Johor Bahru bermain-main diingatan.
Rasa nak terbang je balik ke JB sekarang ni jugak.

Haihhh...
Kali terakhir aku melepaskan rindu di Johor Bahru pada bulan Februari 2009 
Itu pun kalau tak silap..

Haiihh..
Apa kan daya.
Walau seribu malam dibayangi mimpi diri ini berada di Johor Bahru sekalipun..
Tatkala mata dibuka
Aku tetap berada di katilku di bumi Lembah Klang..


Haihh... (da terlalu banyak aku mengeluh sekarang ni)

Tiba-tiba aku dapat merasakan yang Kuala Lumpur ini bukan bandar impianku lagi
Kuala Lumpur tidak begitu beerti
Kuala Lumpur tidakla sepertimana indah yang aku jangkakan
Enam tahun tidak menerjah impian hati..
Kosong.

Haihhh .. (lagi sekali)

Terdetik dihati
Rasanya hidupku bukan disini lagi..

Johor Bahru bawalah aku kembali.