Thursday, May 28, 2009

Manchester United Dihatiku dan Selamat Hari Lahir yang ke 55,Abah!

Hati masih lagi sebal dengan kekalahan kelab bola kesayangan aku (yang mana Cristiano Ronaldo menjadi antara salah satu punca kenapa aku sukakan kelab ini) kekek.. I repeat.."salah satu" ok? CR is not the main reason why I love this club.

Ok..come back to the story, semalam aku menidurkan diri secara awal. Sebelum pukul 12, badan yang solid molid  dan gemuk berlemak ini aku lemparkan diatas katil. Takut nak menghadapi kenyataan..takut nak tgk tv dan tak nak tgk muka CR bengang bila tak dapat perform dengan sebaiknya. Heh! Sangat penakut aku ni!

Sebelum menutup mata untuk bermimpi yang indah-indah, aku call abah.
Wish abah Happy 55th Birthday!
28 May 2009
Abah ketawa besar bila aku cakap dia da patut pencen! Dia kata , camne nak pencen ? Kalau anak2 still pinjam dia duit..RM50?RM100? 
Kali ni aku pulak yang ketawa malu. Heh sekali!

Tidur malam yang sangat dingin  dan mimpi buruk datang menjelma. Ceh! Potong stim btul!
Dan mimpi buruk itu ke-suwey-an nya sampai ke pagi bila teman tidur disebelah aku mengatakan

"Kalah. 2-0"

Haiiihhhhhhhh...
Dalam hati rasa sebal.bengkak jugak. Tapi takpe.
At least Manchester United is the Champion of English Premier League 08/09
Still! =D
Jadi la..dari Arse,Chelshit or Fool yang tak dapat apa2??!
Ok ape?
Heh!

Kejab lagi nak amik hadiah birthday abah...
Malam ada dinner ngn family.
Nak jumpa mentodt! Yeay!
oh..
Nak mintak maaf dengan mak.

Selamat Hari Lahir Abah...
dan Manchester United tetap dihati! Yeah!!!!