Tuesday, May 26, 2009

Teringat

Hati masih ditipu perasaan

Kadang-kadang teringat kan dia. *aku manusia..kalau komputer boleh je delete terus hard disk dalam otak..tak payah teringat2 ni semua.heh!*
Dia yang dah aku pahat dalam hati dengan perkataan ini

"She is dead to me"
*Sighh*

Kenapa ya?
She is one of the most beautiful one that i ever had.
Cantik.
Skin? Phew... *berpeluh kejap mengingatkannya*

Haih...
But, what to do?!
Daripada bergaduh sakan setiap hari..
Memendam rasa
Membatukan diri
Kemudiannya membuat onar dan duri

Baik la aku pergi meninggalkan dia sendiri dan segala perempuan2 yang ingin dia lawati.
Haihh... *mengeluh lagi*
Haihhh *tringat lagi*

Hurm..Dan sekarang ni...
Marilah aku cari pengganti untuk menghilangkan ingatan pada minah yang pernah aku sayangi..! Yeay! 
=D

  *Haiiihhhh*