Tuesday, May 26, 2009

Benci.Serius benci!

Perasaan kala ini : Marah, Geram, Benci. Bengkeng Hati

Situasi: Mempersoalkan pada diri sendiri mengapakah,kenapakah aku tidak berhak membuat sesuatu keputusan yang mana ia  membabitkan aku sebagai Orang Utama dalam keadaan ini.

Kenapa?
Mengapa?
Apesal?
Apa kes?

Susah! Bilamana aku masih lagi mengharapkan orang lain untuk hidup
Payah! Bilamana aku masih tak mampu untuk berdiri atas kaki sendiri!
Leceh! Bilamana semua keputusan dalam hidup aku harus dicampuradukkan oleh orang lain
Menyesal! Bilamana aku tak mampu lagi untuk hidup sendiri hingga perlu menyusahkan orang lain terutamanya famili dan Ollie?
Sedih! Bilamana orang2 ini akan mengungkit serta membuat hati menjadi serba serbi tak kena!
Rasa ini sangat SIAL!

Aku benci! Serius! Menyampah!
Kenapa dengan kalian ini ?!
Aku stress!
Seksa hidup macamni!
Sampai bila harus jadi begini!

Marah..benci membara dalam hati!
Tak boleh kah kalian biarkan aku bersendiri?
Kenapa nak ambil peduli!?
Benci! Serius aku benci!


Dan aku betul-betul rasa NAK LARI!
Arghhhh!!!
BENCI!

~ Kala ini aku bersyukur yang aku bukan di Johor Bahru! *haaaaiiihhh* Nasib baik! Tak mahu dan terfikir mahu menarik balik hasrat dihati untuk pulang ke JB. Bukan JB bukan KL. Dimana lagi?