Saturday, May 30, 2009

Hujung Minggu yang penuh aktiviti

Haihhhh..
Bekerja di pagi Sabtu amat menyeksa batin
Ingat Sabtu datang untuk horey2!
Turned out to be..
Big boss suruh update PR Report untuk empat tahun berturut.
Manager tak datang..pi orang kahwen dekat Kuantan
Senior Exec aku yang pergi menjalankan aktivity HOREY2 malam tadi tak pun muncul.
"Sakit badan katanya" =D
Heh sekali!


Dan terpaksalah si kuliketif ni buat update PR Report itu dibantu oleh kawan seoffice.
Tapi sempat lagi nak mentipkan kata2 tak berapa indah dalam blog yang dianggap diary dan yang telah banyak orang baca sejak si mangkuk , BUDAK KEJAM itu meletakkan blog aku didalam listnya!
Heh sekali la kau ni Faryn! =)

Hujung minggu pertama setelah dapat gaji..
Semalam, lepas meeting kat Astro, aku terus cabut balik
Siap2..kemas2.. nak pergi rumah pengantin yang nak dijadikan cerita, kerja kat Astro jugak.
Malam berinai..
*Haihhh..*

Aku sebenarnya tak suka nak pergi rumah orang kahwin (sebelah Ollie)
Aku tak suka nak menengok dan mendengar soalan2 cepu emas yang diutarakan oleh makcik2 dan pakcik2 bantal 
Soalan yang tak mempunyai jawapan.
Tiada talian hayat tuhhh..
Heh!

Tengah hari ni..balik kerja ,
Sungai Buloh destinasi yang harus ditujui.
Tengok pengantin bersanding,makan  dan berjumpa manusia2 yang aku tak berapa kenal kebanyakkannya
Dua kali sanding tak silap aku.
Dengan dinner reception lagi.
Penat betul bunyinya.

Aku fikir, habis majlis petang ni,
Nak balik mandi.
Tak kisah la jauh ke apa..Nak balik jugak!
Dah boleh bayangkan betapa melekitnya badan.
Euw! =P

Ahad.
Hari memanjakan diri
Manicure..Pedicure...Threading..
Hehe. 
Best!

Oh...terlupa! Mungkin juga "STRIP" akan dikunjungi..
I just love to feel like a "BABY" again.
Kehkehkeh..