Thursday, April 15, 2010

Macammana?

Macammana nak suruh orang tu blah dari minda dan hati anda?

Bila sesuatu da semakin masam dan tawar,
aku selalu nak buang orang yang berkenaan jauh-jauh.
Sebab kalau difikir-fikirkan..
manusia2 yang heh macam ni lah yang menyesakkan kepala otak.
Menyemakkan hati dan melembabkan minda.

Sampai naik menyampah!

Kalau dulu aku suka...suka sampai macam nak masuk dalam kain!
Bila da start menyampah..rasa nak pi buang je dia dalam longkang.
Manusia..
mana-mana sama.

Sampai naik geli lah!

I've made up my mind.
Manusia itu aku semakin hari semakin geli..
Walaupun dulu menjilat2 suka.. mencanak2 hati kalau dia ajak jumpa..
Tertunggu-tunggu sms dia.
Hek eleh.. dia ingat dia best sangat ke?
Tak best mana pun.. walaupun ada certain2 benda yang best. hehehe
Tapi yang tak best banyak mengatasi yang bestnya.

Manusia tak pernah sempurna.
Hari ni kau kat atas..
aku kat bawah..
esok lusa aku kat atas.. dan saje2 tengok kau kat bawah..
Tuhan kan maha hebat.
Kita lihat la nanti eh..
*aku pun da pernah rasa kat bawah..kat atas.. tengok time lah!*

Ok. sekarang rasa semak.
Tengok blog shie kin.
aku pun rasa down. Macam berjangkit.
Heh betul..

;-)