Thursday, April 8, 2010

Ratu drama dan suka mencari perhatian.

Orang kadang2 juga cemburu.
Bila kau susah hati, bermuram durja- dia suka.
Bila kau baru happy sikit- dia sakit hati.

Ala..lantak lah.
Kalau kau geli..aku pun!
Time kau jadi attention seeker, aku diam je.
Tak cakap apa pun
Bila aku gelama sikit- kau nak berbulu...kenapa?

Tak boleh?
Kau je boleh gelama-gelama?
Aku bujang lagi ok.
Kau tak!
Jadi?

kalau tak suka- sila hide..ataupun delete je.
Takde hal ;-)

Itu pasal aku tulis cam ni...

saya BUKAN superwoman mahupun Lara Croft atau Chun Li
tapi saya adalah

-drama queen
-attention seeker
-gedik/perasan bagus
-materialistik
-hipokrit
-insecure
&
-emosional

jadi
suka?sanggup?mahu?rela?

kalau suka- oklah
kalau tak suka- x kisahla
=)

Terima jelah kenyataan.=)
Kan dah ada disclaimer tu...accept jelah.
Aku memang manusia yang macam ni.
Tuhan jadikan aku dalam form and attitude camni..
Bagi chance sikit boleh tak???? ;-P