Monday, February 8, 2010

...............

"i wish u all the happiness the world can give...
may u be blessed with good fortunes
rezeki yg melimpah
sehat sejahtera..
gembira selalu...
disamping mereka2, insan2, sahabat2 dan kawan yang menyayangi diri u
dan disayangi oleh diri u..."



Aku tak pastu dengan keikhlasan ayat2 diatas...
Namun, aku dapat menghidu ke"sarkastik"annya.
Dia berhak nak kata apa saja.
Sebab aku pengkhianat cinta.

Aku rindu dia.
Itu saja.
Bersama bukan sehari dua. Bukan mudah nak lupa dan ubah semua dalam sekelip mata.
Walaupun itu adalah kehendak aku semuanya.

Mari harungi hari2 akan datang.
Rindu itu ku semat ke rusuk hati.
Airmata bagai tak tertahan2.
Teringat nolstagia lalu bagai skrin dimata hati.

Cerita dulu tak sama cerita sekarang.
Bayarlah dengan apa yang telah dicagarkan.
Hidup lah dengan kekuatan.
Menanti cahaya masa hadapan.


*aku-perempuan yang tak brapa baik itu*