Monday, January 30, 2012

Lemau Isnin

Aku menguap buat sekian kalinya.
Langkah longai diatur.
Nak tekan keyboard pun jadi malas.
Kenapa?
Kenapa datangnya Isnin diri menjadi malas dan lemau?

Rasa nak balik rumah berkelubung dalam gebar sudah tiba sejak pukul 745 pagi tadi.
Sumpah rasa tak nak datang ke pejabat
Tak nak tengok Microsoft Outlook office yang merewel membebel2 memberanakkan email yang banyak.

Ditambah pula dengan arahan-arahan dari BBM group.
Oh! Bosses semua ke New Delhi dan Mumbai atas urusan pejabat.
Maka, mood malas semakin meluas dalam hati dan mata semakin nak terkatup.

Aku rasa nak mintak orang lempang je muka biar kasi sedar dan bangun sikit dari alam stoned ni.
A ah.
Stoned tak pasal2.

Aku rindukan katil..
Aku rindu berbaring2 di depan tv
Aku rindukan seluar pendek dan t-shirt tak berlengan aku dirumah.
Aku rindu bantak yang baunya menusuk ke hati
Aku rindukan itu semua.

Rasa sangat tak sabar nak balik kejap lagi.
4.16 pm...waktu sekarang.
5.30 petang...
Kenapa kau lambat lagi
T___T

Secara rasminya..hari ni..hari lemau aku.
Tak tau mana silapnya..
Mungkin banyak mentekedarah limau dekat opis ataupun mmg badan yang lemau dan mahu extra cuti lagi..

Aku rasa ada antara korang pun yang secara rasminya mengisytiharkan bahawa hari ni..hari lemau korang kan?

I miss my bed.. really bad...
Moga esok tak selemau hari ni. Sebab Rabu..kami di Kuala Lumpur dapat bercuti sehari!
Yay!!
Selangorian and other statesrian...Eat your heart out! LOL!

Selamat memulakan minggu bekerja..walaupun lemau sungguh rasanya.