Saturday, June 13, 2009

Common.Tiada yang istimewa

2nd interview..
Dekat Cyberjaya...
Nampak gayanya macam dapat.
Cuma apa yang aku perlu considerkan adalah soal wang atau Duit.
At least nak kena lebih RM400 dari gaji yang aku dapat sekarang.
Kalau dapat..definitely aku chow.

Oh..Jumaat- semalam, balik lambat.. 
temankan Ollie kat Maya bertemu kawan2 yang sedang berusaha untuk mendapatkan duit banyak!

Heh!
Sampai rumah da pukul 12.
Nampak la hsemate2 aku yang terbongkang tengok tv dengan muka boring..
Lepas mandi, lepak kejap depan tv..
Tengok cite 100 hari kat Astro yang aku tak paham plotnya.
But the best thing is..
DIRA ABU ZAHAR berlakon.
Sejak aku tengok dia dalam RONA RONI MAKARONI ..
rasa cam jatuh cinta.

She is not pretty..but there is something about her that I like to see..
Suara juga sangat sedap.
Kata-kata aku dipersetujui oleh Lee yang tersengih2 memandang kaca tv.
Cehh!! Seorang lagi sibuk main PSP...

Pukul 1 pagi- aku da tido.
Sabtu (hari ni) kerja..
Adui..letihnya..

Balik kerja..ada appointment nak buat threading dan mungkin nak cuci kereta.
Oh ya..
kat opis..aku ngn Arol bercamwhoring.. Hehehe..