Saturday, June 27, 2009

Sabtu separuh hari dipejabat

Mengantuk.
Malas.
Menyampah

Kenapa kena membazir waktu kerja di hari Sabtu?
Walaupun separuh hari dan alternate Saturday... bagi aku tetap membazir.
Tak ke membazir kos elektrik, air, internet dan macam2 lagi?
Malah,memenatkan badan je.

*Yawn*
Pandang kiri, pandang kanan..
Semua dok layan internet, game, dan lain-lain
Termasuk aku yang masih lagi gila mendengarkan lagu-lagu MJ 
Ok..termasuk mem-Facebook-ing -yang makin lama makin bosan pulak aku rasa...(sebab takde benda best..takde gambar baru..kawan2 tak berapa aktif dan sebagainya)

Sabtu( waktu sekarang -10.40 am)
Alangkah baik kalau dapat tido sekarang ni..
*Haiiiihhh*

Weekend ni akan penuh aktiviti
Sabtu- (hari ini dan lepas waktu pejabat yang sangat Heh! ini)

Times Square - FARYN nye tempat  kegemaran..hehe(layan Ollie's kids) - Nak main roller coster.. 
Lunch Date dengan manusia2 kecik,Ollie dan cik MariaMaria
Dinner dan movie bersama mereka-mereka itu sekali.

Ahad- (Esok yang menjadi hari cuti yang tunggal utk minggu ini)
Siang-takde plan..
Mungkin malam nak jumpa kawan dari Johor..Officer Bank yang approved kan loan kereta aku dulu (dan kini menjadi kawan aku) turun KL ada seminar..Mungkin dinner bersama dia sebab lama tak jumpa!
The best thing is- esok...mak abah tak jadi datang ke umah kaklong..yippie! jadi tak perlulah hantar mereka ke tempat amik bas yang paling aku benci didunia = PUDURAYA.. hehe

Oh...da apply kerja Gomen..
Berharap agar dapat dipanggil temuduga ataupun ujian..hehe.
*Doa banyak2 sekarang ini *