Wednesday, June 10, 2009

Tiada update.

Terlalu banyak untuk diperkatakan.

Interview.
Bilik
Baju-baju yang berlambak yang perlu dihantar dobi
Kawan-kawan
Kisah silam
DUIT!
Kerja,
Flirting.
Family
Todt
Kereta
Adik beradik
Housemates
Close friends
Best friend
Bekas kekasih

Haiihhh....
Terlampau banyak untuk diceritakan.
Oh..rehat tak cukup,.
Sejak aku pindah uma baru ni..apa pun tak dapat buat.
Badan lemah lesu.
Balik kerja..makan...tengok tv sampai lewat.baru tido.
Kadang2 melepak dengan kawan sampai kul dua tiga pagi didalam rumah.
Aku malas nak keluar
Duit takde..tu salah satu alasan. Memang pun!
Mood memang takde.
Kat office pun tak produktif langsung. Ceh!
Asyik rasa cam nak membuta je!

Banyak sangat yang nak diperkatakan
Sampai tak tahu mana nak cerita..
Letih...

Semalam..balik dari office dengan Ollie,
pergi makan kat Raja Sup Taman Tun..
pastu hantar dia ke Eastin Hotel, kata dia ada meeting..
aku memang tak larat semalam..
Sampai2 kat rumah. seorang manusia pun takde..
Kucing betian dua ekor tu la yang jaga rumah..
Seekor tu HORNY memanjang.asyik nak melepek merengek2 depan bilik aku..

Takde apa yang dibuat..sekadar mandi..tengok Ugly Betty at 8tv
dan pesan housemate yang g minum dengan Ex dia tu belikan Coke.
Lapar pulak...makan biskut kacang, tgk dvd dan hisap rokok.
Makan twisties dan tido dengan nyenyaknya.

oh...aku rindukan TODT- anak buahku yang "akan dirindui bila tak jumpa..tapi annoyed bila bersamanya lama2" heh!



Cik Lea sayang Todt!
*Gerammmnyaaaaa!!*