Tuesday, June 30, 2009

Hari membayar UFTI

Pagi hari
Tersenyum lebar.
Duit gaji sudah masyuuukkk :P

Sekarang - 408pm
Muka ketat- Senyum pun hilang.
Haihhhh...
Da kering balik

Sambil berbual-bual dengan rakan sepejabat yang menjadi teman aku melangsaikan hutang piutang bulanan itu, kami telah mendapat satu kesimpulan yang mana
Kita kerja untuk bayar hutang.
Betul rasanya..sebab kalau da dapat gaji pagi, petang da settle..licin semua camne tuh?
Haihhhh* mengeluh lagi..

Habis satu segitiga emas aku ronda utk menyelesaikan segala bebanan bulanan.. Heh!


Hidup makin senang dengan Maybank2u.com..JIKA..duit dalam acc anda banyak! Heh!
(Sewa Uma,Api/air,Duit Kutu/Hutang piutang yang belum berbayar lagi dan sebagainya)

Telecomunication provider aku yang sudah ku langsaikan hutang bulanannya. Heh! Cuma servis kadang2 cam haremm! - Maybank2u
Oh- tak pasal2 kena ke RHB...membayar duit sewa parking ke acc Frankie! Aiyak!
Kereta Myvi putih belaanku yang bernama Jackie atau Mr Jay itu harus dibayar duit ansuran bulanannya
Even tgh tgu pengurangan bayarkan balik nye schedule, aku tetap bayar balik loan study aku. Heh!

Tanggungjawab kepada abah dan mak yang tercinta. Atos 1.3GL sudah pun settle utk bulan ini.. =D


Semua sudah dilangsaikan..walaupun cukup2..Tidur malam akan menjadi lena. Kan ???
Hehehe..