Wednesday, October 19, 2011

Sigh-ing on Rabu

Ingatkan bos sahaja entitled untuk jadi DIVA
Rupa-rupanya jadi despatch pun boleh juga jadi DIVA ye.

19 Oktober 2011
Masalah datang bertimpa-timpa.
Padan muka aku.
Its like paying the debts from my wrongdoings.
Padan muka aku.
Dengan menunggu hari-hari sebelum kedatangannya..
Badan sakit-sakit
Kerja pulak memang sah-sah "sikit"nya
Manusia-manusia kiri kanan dengan semua nak menekan aku secara maksimum
Stress level tahap 9.3
Buat aku rasa nak snap je semua orang
Padan muka aku.

Pagi ni despatch office da kena snap!
LOL!
Ok. Jahat. Tak baik.

Aku tak faham kenapa nak buat muka bila disuruh buat kerja yang telah termaktub sebagai Job Description dalam offer letter mereka.
Nama pun despatch.- (tulis macam ni..mesti org kata..eksyen! Memang takklaaahhh!)
Bila suruh amik barang..drive ke sana ke sini..
Macam2 alasan nak diberi.
Tak sempat la..ada keje la..itu la ini lah!
Oi oi oi!
Orang lain pun kerja jugak.
Setakat Pavillion ke Jalan Duta pun nak kata JAUH?
Memang sah nak kena kitai!
Pagi tadi- belum aku cakap apa2... member da buat muka.
Langsunglah kena snap!
Jahatnya aku.
=(

Bukan suka-suka nak snap orang.
Aku banyak benda lain nak buat.
Jangan mengeluh time buat kerja wahai brader despatch!
Kalau da kerja kau tu...buat jelah!
Kalau nak senang - dok opis ..tido goyang kaki.
Memang susah lah!

Keadaan tegang aku tak layan
Aku tetap suruh dia pick up materials dan hantar papers ke seluruh KL.
Geram ye.

Inquiries masuk berlambak2 bagai saja nak menduga aku hari ni.
Time semua takde la..time tu jugak manusia-manusia pandai nak tanya macam2.
Semua last minute.
Manusia memang begitu ok.
Semua pun Diva!

Tegang urat-urat dalam otak sama tegang dengan urat2 tangan.
Silap-silap ada yang kena snap lagi hari ni.
Tolong beri aku masa dan ruang nak selesaikan satu-satu.
Sila kurangkan kesemakkkan dalam minda aku.

Ya Tuhan.. 24 jam yang dikurniakan kepada aku..Insyaallah cukup untuk habiskan yang mana tertulis dalam checklist hari ini.