Friday, August 28, 2009

Dia- budak kejam kawan aku.

Dia sangat suka mengarut.
Aku kenal dia kat kaki lima kat kolej aku sewaktu aku memakai baju kurung kaler kuning raja,
sambil mengepil sebatang Marl Lights di tangan.

Aku tak kenal dia mula-mula.
Aku kenal coursemate dia, Renee...(minah Indon kaya gilebabi tuh)

Mata bertentang mata
Hello Hi Bye Bye je la...

Tapi, satu sem selepas itu.
Ada satu mamat nama dia Eddie- ofcmate housemate aku yang da aku ajak kuar minum mentioned;

"You kenal Faryn tak?Satu college dengan you?"

Dan aku pun terbayanglah seorang senior aku yang bernama Faryn juga..yang kuat mengepul asap dalam mulut dan sangat2 hu-ha macam aku.

Teeeeeettt..salah orang.
Rupanya Faryn senior bukanlah Faryn yang Eddie maksudkan.

Dipendekkan cerita...Dan disebabkan kekeliruan itu juga lah, aku baik dengan Faryn ni.

Naik bas sama2
Amik gambar separa bogel untuk projek final dia sama2
Makan tak bayar sama2
Pi college sama2
Paw orang sama2
Ketawakan orang sama2
Pinjam pulang duit sama2
Horey2 sama2
Tipu mamat2 sengal sama2
Kutuk orang sama2

Ok.aku sayang dia..
Walaupun aku jarannnnnnnnnnnnnnnnggggggg sekali jumpa dia dan dia selalu kata;
"KO TAK SAYANG AKU"

Jauh dalam sudut ati aku..
rasa nak cekik2 je dia sebab aku tau aku went tru banyak benda dengan dia..even tak jumpa ari2...friendship tu tetap ada.. 
Aku tahu dia pun faham...
Dia saje mengada2...
Hahaha

Baiklah budak kejam...aku sayang kau!
Tak cukup besar lagi ka??