Monday, April 11, 2011

2x Sedih

Aku benci nak cerita sedih.
Aku benci nak dengar cerita sedih.
Siapa-siapa pun tak suka benda-benda "sedih" dan menyedihkan.

Sedih itu perasaan.
Perasaan yang senang sangat dirasai oleh umat manusia dalam dunia ini.

Minggu ni aku akan rasa sedih secara "double"
2 x sedih.
Berpisah itu sangat menyedihkan.
Betul?
Meninggalkan dan ditinggalkan sangat menyedihkan.

Hidup memang selalu sedih.
Mana ada hidup yang bahagia 24 jam + 24 jam berturut2?

Double sedih datang pada minggu yang sama bila aku nak meninggalkan dan ditinggalkan oleh manusia2 dibawah ini.

Sebelah kanan sekali tu akan meninggalkan sebab nak masuk balik pusat latihan selama 9 bulan sebelum jadi Inspektor
Tiga selepas dari kanan sekali itu yang akan aku tinggalkan di pejabat bermula hari Rabu ni.
Double sedih

Tak ada perkataan lagi nak taip.
Sedih

Hujan lebat sama lebat macam hati aku menangis.
Eh..hati boleh menangiskah?
Puitis sungguh!
Hahaha =P