Friday, May 20, 2011

Aku dan KLCC

Setiap pagi, inilah laluan aku nak pergi office.

Office yang letaknya antara KLCC dan Pavillion adalah betul2 dalam kawasan segitiga emas bandaraya Kuala Lumpur.

Dari dulu sampai sekarang,aku memang suka tengok KLCC,macam satu keajaiban didepan mata. Dengan struktur binaan, sangat membanggakan!
I am in love!

Sejak umur 12 tahun, kalau pergi KL, jadi satu perkara wajib-pergi tengok KLCC. Tak masuk Suria pun takpelah! Janji lalu tepi KLCC. Sedikit kekampungan ye. Tapi, peduli apa! Kg.com pun kg.com lah!

Bercita-cita nak kerja dalam Twin Tower- (tak kiralah Tower 1 ke Tower 2) sudah menjadi azam sejak aku jatuh cinta dengan KLCC 14 tahun dulu.
Walaupun azam masih tak sampai2 lagi, aku tetap bercinta dengan KLCC.

Almost-tak dapat keje dalam twin tower pun takpe sebab sekarang ni setiap pagi dapat tgk KLCC masa on the way pergi kerja dan sejak dua tahun lepas sempat jugak naik turun meeting dengan sponsor/client yang office mereka terletak dalam tower KLCC :)

Aku pasti- ramai juga yang bercinta dalam diam dengan KLCC macam aku kan?

Insyallah- panjang umur dan ada jodoh-dapatlah duduk atas kerusi pejabat yang terletak dalam KLCC. Tak kiralah tower mana sekalipun!
Hah! Cita2 tinggi melangit!
:)

I love you KLCC!
I am a proud Malaysian!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.