Wednesday, May 18, 2011

Penghijrahan

Orang kata berhijrah itu mendatangkan banyak kebaikan.
Ye ke?

Tapi kalau dah berhijrah tempat ke kubikal yang bila Big Boss bukak aje pintu terus nampak punggung aku.
Dan juga skrin komputer riba aku.
Itu kebaikkankah?
Hek eleh!

Ok. Sangat marah!
Marah sampaikan terus blah tinggalkan Senior Asst Director, Manager, Senior Exec yang sedang berdiskusi tentang penempatan department baru kitaorg.

Blah terus kuar pergi hisap rokok!
Bagus kan?

Aku kalau marah, sekarang ni tak ada maki-maki, hentak-hentak kaki dan tak selalu mendengus.
Angkat kaki- Jalan!
Blah aje..sebab tak ada guna kau nak merungut pun!

Lepas ni, banyaklah lagi gossip dalam office yang akan korang dengar dalam timeline twitter aku.
Dan seharusnya, screen protector yang tinted itu akan dipasang pada laptop.
Kemudiannya aku akan terus diam tanpa bicara dengan manusia-manusia dalam office ini.
Bercakap pasal kerja sahaja ye.
*Japanese attitude activated*

Full stop.
Marah sangat ni.
Sangat marah!
Marah yang marah marah sangat!
@#$#%$^%&^*&(*^%#$!$#%%&^(*)%$$$%$%$#$@@!!$#%^&*(*(*)

Langit memang tak selalunya cerah
Sekarang pun dah selalu hujan.
dan nasib malang itu selalu jugak melekat pada aku eh.
Heh?!

Terima kaseh Tuhan atas pemberian berita buruk ini.
Oh.....dunia!

*Hijrah itu pengorbanan...(Ye..korban space aku dan kelebihan untuk buat apa saja tanpa ada orang nampak dekat skrin komputer)

Hidup ini indah bukan? =)
Haha.