Saturday, July 25, 2009

Jumaat yang satu

Perut bagai dicucuk2. Kepala berdenyut2.
Ah..nampak gaya memang tak mampu aku nak bangun, mandi , bersiap dan drive pergi kerja.
Maka dengan itu, aku sendiri declare Jumaat yang ini 
"I'm on MC"
Ayat yang sama juga aku sms-kan pada bos dan rakan sekerja.

Ke Klinik- Makan Ubat-Makan-Tido-Masih lagi menghisap rokok-
Best.
dan tido lagi
Dan sakit kepala masih lagi tak lari-lari.
Penat nak tido.
Menonton  "Marley and Me"
sampai mata aku layu dan rebah di katil kecil itu.

Haih...
Membaca nota-nota sedih membuatkan aku rasa aku sangat bersalah.
Mendengarkan tangisan manusia membuatkan hati ini dilanda gelisah
Memandang wajah difoto menjadikan aku manusia yang kejam
Ok.mengaku. Kadang2 rindu masa dulu.

Macam mana tu?

Aku alihkan pandangan ke wajah Todt.
Ala..rindunye baby Cik Lea ni.

Anak buah yang hanya ada satu dikala ini. Cinta hati saya. Todt.

Hari ni Sabtu.
Menghabiskan masa setengah hari di offc dengan membaca paper  dan 
mula membaca buku pink itu.
Haiiihh..Lini yang nak amik exam pun da almost abes baca.
OK,
Stress.
=)
Terus rasa kepala denyut-denyut lagi
Heh!..mengada2!