Thursday, July 16, 2009

Kulit Tanned dan Nafsu Makan

Ok.

Soalan
"Kenapa kau gelap sangat ni?"

Soalan lagi
"Kenapa kau kuat makan semenjak dua ni?"


Ok.

Jawapan
" Aku pergi berjemur kat pulau la minggu lepas"

Jawapan lagi
"Dah nak dekat peyed kot? "

Ok.
Soalan yang sama bertubi-tubi keluar dari mulut manusia-manusia yang terjumpa aku buat pertama kali dalam minggu ini.


Ok.
Sebenarnya, aku tak suka  kulit aku tanned sebegini
But Ollie, he loves it. Heh. Berjemur minggu lalu pun pasal saja nak cuba hidup berkulit gelap
Namun jauh disudut hati aku kini.
Betul2, Sebenar2nya
Memang aku tak suka kulit aku berkaler begini.
I miss my kulit kuning kecoklatan cair aku dulu. 

Sebenarnya, aku sendiri tak tahu kenapa nafsu makan sangat meluap2 sekarang ini.
Tertekan kah aku? Oh tidak.
Mungkin hanya untuk mengisi masa senggang yang agak melimpah ruah didalam pejabat ini.
Dan kemungkinan besar dah nak peyed..
Dan semestinya tiada "Todt the II" atau another "Tedt the I"  atau another keliwon baby sekarang ini.

Haihh..tatkala menulis entri ini, mulut aku masih menguyah Twiggies coklat..
Perghhh..layan tuhh!
Heh!

*Mata layu dek penangan sup kambing kat kedai Hussin tgh hari tadi* Hehe