Monday, July 27, 2009

Think too much.

Sewaktu membrowse profile facebook kawan-kawan dan so called kawan, (kategori manusia yang da tak ingat aku lagi sekarang ni! Always ended up with this kind of question ; "Lea mana?" or "You look very familiar". Ok. I know that Im not that famous. But bila da explained. Ini yang aku dapat ; "OMG! How come you look so different nowadays?". Expression muka aku? *Menyampah*)
yang pernah menjadi rakan sekelas,kawan satu sekolah, kawan masa cabut sekolah, kawan masa pergi pertandingan sukan ataupun pertandingan choral speaking or debate, kawan atas kawan, senior satu sekolah, junior sekolah rendah dan kawan atas kawan...atau kawan punya kawan...aku masih lagi merasakan yang kebanyakkan mereka masih lagi HOT walaupun da bergelar "mummy", "mama", "ibu" bla bla bla.

Bentuk tubuh badan sesetengah dari mereka masih lagi maintain.
Gile lahhh!

Ok. Jika dilihat dari satu sudut.
Sebenarnya aku sangat takut
Mambayangkan...
How will I look during pregnancy period?
Will I be like one of them?
Lawa comel kecik macam anak dara?
Ataupun badan akan mengembang macam belon nak pecah.

OMG. lupakan hasrat itu.
Kala ini pun badan dah agak berisi.
Macammana kalau adanya isi yang ditambah nanti.

Ok.I think too much.
Ini semua akibat berborak dengan MariaMaria yang dok cerita pasal kawan dia yang kena kahwin paksa. (Masih relevankah konteks ini sekarang?)
Dan dia membuka mulut tentang
"My sis badan maintain je ..even da beranak 6..Yang ke 7 ni je baru anik sikit..Macammanalah badan I kalau I mengandung nanti"

I am freaking out. I am more than agree to myself that I am thinking too much!
Hahaha

Tengok kawan2 ada baby..Teringat Baby Monkey aku seorang tuh...

Mohd Fardan Idani..
Cik Lea rindu sekallllliiii...