Monday, March 22, 2010

Muak,meluat,menyampah,benci,geli!

Aku muak,meluat,menyampah,benci dan geli dengan apa yang aku lalui sekarang.

Fed-up nya kadang2 buatkan aku ketawa sendirian.
Banyk fikir- tiada solution.
Senyum fake,ketawa dibuat-buat.

Muak dengan attitude sesetengah manusia yang berada disekeliling.
Depressi menyentuh jiwa.

Perasaan meluat sampai buat aku menyampah dan benci pada manusia2 berkenaan.
Heh nya.
Cucuk ngn pisau baru tau!
Ingat best sangat ke hidup tu?
Terbalik tapak tangan pun lambat kalau tuhan nak bagi dugaan.
Macam aku sekarang ni.

10 buat. belum tentu 1/3 menjadi.
Cuba bayangkan?
Macam tak percaya.
Tapi tu kan dugaan.
Sabar aje lah!

Aku bercakap merapu2 dah.
Kawan2 tempat aku lupakan depressi yang kadang kala aku sendiri tak mampu nak menolaknya.

Banyak benda yang aku tak suka dari yang boleh buat aku gembira.
Office hr- lagilah HEH nyaaaaaa!!!!